Dodaj produkty podając kody
Zasady reklamacji
GWARANCJE I REKLAMACJE
1. Towary oferowane w sklepie internetowym ELGRA W.E.Kubik Sp. Jawna są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy o ile w opisie towaru nie określono inaczej, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia karty gwarancyjnej lub dokumentu sprzedaży (jeśli nie wystawiono karty gwarancyjnej). Postanowienie to nie ogranicza jednak praw konsumenta (klienta indywidualnego) do uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 Maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z ELGRA W.E.Kubik Sp. Jawna w celu uzgodnienia sposobu realizacji uprawnień gwarancyjnych. Nie przyjmujemy przesyłek ze zwrotami reklamacyjnymi, które nie były wcześniej awizowane i zostały wysłane na nasz koszt lub za pobraniem .
16. Reklamację można zgłosić:
A. Poprzez formularz reklamacyjny w koncie klienta.
Jeśli zgłoszenie dotyczy sprężarki konieczne będzie jednak przesłanie dodatkowo na adres email sklep@elgra.info.pl wypełnionego formularza: PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY SPRĘŻARKI
B. Mailowo na adres: sklep@elgra.info.pl. Korzystając z tej formy należy:
- wypełnić i dołączyć do maila skan protokołu dostępnego tutaj: PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY
- w przypadku reklamacji sprężarki: wypełnić i dołączyć do maila skan protokołu dostępnego tutaj: PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY SPRĘŻARKI
4. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji. 18. Reklamacje ilościowe powinny być zgłaszane w dniu odbioru przesyłki lub najpóźniej kolejnego dnia roboczego.
