Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Zasady zwrotów i reklamacji

ZWROTY TOWARU - PRAWO DO ODSTAPIENIA OD UMOWY

1.Kupującemu, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2.W celu skorzystania z prawa, o którym mowa powyżej Kupujący powinien w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy, złożyć wobec Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy  (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila) 21.Kupujący może skorzystać z wzoru formularza zwrotu, dostępnego na podstronie: Moje konto.

3.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Sprzedawca dokona zwrotu wszystkich otrzymanych od Kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

5.Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

6.Kupujący zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru na adres sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu - produkt powinniśmy otrzymać w takim stanie w jakim otrzymał go Kupujący. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.  Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

7.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zastrzega sobie prawo do uzyskania odszkodowania od Kupującego za zmniejszenie wartości rzeczy wskutek jej niewłaściwego sprawdzania (art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta). Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu

ZWROTY


GWARANCJE I REKLAMACJE

1. Towary oferowane w sklepie internetowym ELGRA W.E.Kubik Sp. Jawna są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy o ile w opisie towaru nie określono inaczej, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia karty gwarancyjnej lub dokumentu sprzedaży (jeśli nie wystawiono karty gwarancyjnej). Postanowienie to nie ogranicza jednak praw konsumenta (klienta indywidualnego) do uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 Maja 2014 r. o prawach konsumenta.

2. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z ELGRA W.E.Kubik Sp. Jawna w celu uzgodnienia sposobu realizacji uprawnień gwarancyjnych. Nie przyjmujemy przesyłek ze zwrotami reklamacyjnymi, które nie były wcześniej awizowane i zostały wysłane na nasz koszt lub za pobraniem .

3. W celu zgłoszenia reklamacji niezbędne jest przedstawienie dokumentu zakupu (w przypadku sprzedaży na paragon - bezwzględnie oryginału) oraz karty gwarancyjnej o ile do produktu została dodana. W przypadku niektórych produktów (sprężarki, agregaty itp.) poprosimy o wypełnienie specjalnego protokółu dostępnego TUTAJ

4. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji. 18. Reklamacje ilościowe powinny być zgłaszane w dniu odbioru przesyłki lub najpóźniej kolejnego dnia roboczego.

REKLAMACJE

pixel